هتل های کیش
نوشته شده توسط : mary

هتل دریا کیش

هتل دریا یکی ازهتل های 2 ستاره جزیره کیش محسوب می شود. هتل دریا به صورت بلوک های دو طبقه ساخته شده است و دارای 50 واحد اقامتی است که شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان هستند. این واحدهای اقامتی دارای امکانات صبحانه، اینترنت، تهویه مطبوع و تلفن هستند. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و به مراکز تفریحی و بازار ها بسیار نزدیک است از این رو شما مسافران تور کیش می توانید حتی با پای پیاده به تفریح و خرید بروید. این هتل هرروزه گشت های رایگان جزیره برگزار می کند. کافی شاپ  رستوران نیز در داخل هتل وجود دارند و خدمت رسانی می کنند.

هتل دریا کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش یکی از بهترین و معروفترین هتل های 2  ستاره و مقرون به صرف جزیره کیش می باشد.نام این هتل پس از باز سازی از آرام به آرا تغییر پیدا کرده است.این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید پردیس 1 و 2 مورد توجه بسیار از گردشگران تور کیش هتل شایان شهریور 96 قرار گرفته است.رستوران هتل آماده سرو هرگونه دغذاهای دریای و ایرانی و بین المللی می باشد.این هتل تاکنون توانسته رضایت مسافران و گردشگران را جلب کند.

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش


هتل سالار کیش

هتل سالار یکی از بهترین و معروفترین هتل های بسیار عالی و با امکانات 2 ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل در نزدیکی بازار های کیش قرار گرفته است.امکانات تلویزیون LCD، کولر گازی، یخچال و ماشین لباسشویی از جمله امکاناتی است که به مسافران تور کیش هتل شایان آبان 96 خود ارائه می دهد.در رستوران این هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد.

هتل سالار کیش

 

 


هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل تاکنون توانسته امکانات بسیار ویژه ای را به مسافران تور کیش هتل شایان نوروز 97 خود ارائه می دهد.امکانات رفاهی از قبیل مسیر دوچرخه سواری، ترانسفر استقبال فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و اتاقها، پارکینگ در محوطه هتل،نمازخانه، مینی بار در اتاق، کافی شاپ و رستوران نظیر امکاناتی است که به مهمانان خود ارائه می دهد.در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و ایرانی و فرنگی آماده سرو می باشد.

هتل سیمرغ کیش

 

 





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: